معرفی خودرو های برلیانسh230
نوشته شده توسط : th5t

بررسی ویژگی های برلیانسh330

همان‌طور که می‌دانید این خودرو در دو مدل دستی و اتوماتیک در بازار موجود است. برلیانس h330سال 2016 در بازار چین عرضه شد.

سال 1394  شرکت سایپا آن را روی خط مونتاژ شرکت پارس خودرو آورد. برلیانس h330 تا سال 1396 با پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی در پارس خودرو مونتاژ می‌شد

خودرو برلیانس از سال 1397 و بعد از اعمال تحریم‌های جدید علیه صنعت خودرو کشورمان قرار گرفت

قابلیت های برلیانس h330

مزیت اول:

 زیبایی قابل قبول

طبیعی است که خودروی برلیانس چهره‌ای خاص و به‌روز داشته باشد. اما با همه این اوصاف، برلیانس h330 ظاهر هماهنگی دارد که کماکان می‌تواند در رده قیمتی خود قابل قبول باشد.

شاخص‌ترین قسمت طراحی برلیانس h330، حجم پردازی‌های منطقی ناحیه گلگیرها و سپرها است که جلوه‌ای عضلانی و تاحدودی جوان‌پسند به این خودرو بخشیده است.

مزیت دوم:

امکانات بلاعوض عالی

خودرو برلیانس سیستم تعلیق این خودرو عملکرد نسبتاً نرمی دارد و به خوبی از پس جذب ضربات وارده از سمت جاده برمی‌آید.به همین دلیل، یکی از مزایای برلیانس h330 را می‌توانیم این سواری نرم بدانیم.

مزیت سوم:

آپشن های متعدد برلیانس

خریداران در بازار ایران همواره نسبت به خودروهای پر آپشن تمایل زیادی از خود نشان می‌دهند. این موضوعی است که خودروسازان چینی هم به‌خوبی متوجه‌اش شده‌اند.از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سانروف برقی
  • سیستم مالی مدیا همراه با نویگیشن
  • سیستم صوتی با 6 بلندگو
  • مه‌شکن جلو
  • فرمان و صندلی با روکش چرمی

مزیت چهارم:

آپشن‌های قابل قبول در نسخه اتوماتیک

نسخه دنده‌ای برلیانس h330 از نظر آپشن حرف چندانی برای گفتن ندارد.نمایش برخی ار آپشن های نسخه اتوماتیک فرمان با نیروی کمکی برقی، تهویه مطبوع الکتریکی، پاور ویندوز، تنظیم 8 جهته صندلی راننده به صورت دستی و… کماکان می‌تواند نسبت به رده قیمتی خود راضی‌کننده باشد.

مزیت پنجم:

پیشرانه مجهز به زنجیر تایم

برلیانس h330 در هر دو نسخه 1.5 و 1.65 لیتری به جای تسمه تایم از زنجیر تایم بهره می‌برد. زنجیر تایم طول عمر بسیار بالاتری نسبت به تسمه تایم دارد که می‌تواند در طولانی مدت هزینه‌های نگهداری خودرو را کاهش دهد. بنابراین، بهره‌گیری از زنجیر تایم را می‌توانیم یکی از مزایای برلیانس h330 بدانیم.

برلیانس h330چه معایبی دارد؟

مورد اول:

کیفیت پایین متریال کابین

یکی از معایب برلیانس h330 که در نگاه اول خود را نشان می‌دهد، کیفیت پایین متریال مورد استفاده در کابین است.

مورد دوم:

آپشن های محدود در نسخه دنده ای

مدل دنده‌ای حتی به‌جای ترمز عقب دیسکی از نوع کاسه‌ای استفاده شده است. علاوه بر آن خبری از سانروف، سیستم مالتی مدیا، روکش چرمی صندلی‌ها و سیستم ورود و خروج بدون کلید در مدل دنده‌ای برلیانس H320 نیست.

موردسوم:

مشکل در پیدا کردن قطعات یدکی برلیانس H320

خودروهای چینی معمولا مشکل چندانی از نظر قطعات یدکی و خدمات پس از فروش در بازار ایران ندارند؛ اما متاسفانه در فهرست معایب برلیانس H320 اتوماتیک و دنده‌ای، باید ضعف در خدمات پس از فروش و تامین برخی از قطعات یدکی را نیز ذکر کنیم. با توجه به‌اینکه عرضه مدل صفر این خودرو در بازار متوقف شده است، بعضا پیدا کردن قطعات یدکی آن خیلی زمان می‌برد و هزینه زیادی نیز روی دست صاحبان  ماشین می‌گذارد.

مورد چهارم:

بازار خرید و فروش نه‌چندان پررونق

به عنوان آخرین نکته در لیست معایب برلیانس h330 به بحث بازار خرید و فروش این خودرو می‌پردازیم. برلیانس h330 در زمان تولید یکی از چینی‌های پرفروش بازار کشورمان بود اما الان شرایط فرق کرده است و بسیاری از خریداران حاضر نیستند به سراغ خودرویی بروند که چند سال از توقف تولیدش می‌گذرد. بنابراین اگر برلیانس h330 خریدید، در موقع فروش آن بایستی صبور باشید.

شما برای اطلاع کامل از قیمتابزارآلات و انواع قطعات برلیانس میتوانید به مجموعه فروشگاهی سامان پارت مراجعه کنید.

 

 





:: برچسب‌ها: قطعات خودرو برلیانس ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: